El. parduotuvės vadybininkai nedelsiant bus informuoti apie Jūsų užsakymą ir pradės jį vykdyti iškart po apmokėjimo. Apie užsakymo vykdymo eigą Jūs būsite informuoti el. paštu.
1. Galite mokėti naudodami „Google Pay“ naudodami kredito / debeto kortelę, pridėtą prie paskyros.
Atlikite toliau nurodytus veiksmus.
1. Įdėkite prekes į krepšelį ir, jei jūsų įrenginį palaiko „Google Pay“, krepšelio puslapyje šalia mygtuko „Checkout“ matysite mygtuką „Google Pay“.
2. Kai pasirinksite „Google Pay“ mygtuką, pateksite į „Google Pay“ kasą.
3. Pasirinkite pristatymo parinktį ir pasirinkite Mokėti naudojant „Google Pay“.
4. Bus atidarytas „Google Pay Sheet“, kuriame galėsite pasirinkti mokėjimo kortelę iš „Google“ piniginės.
5. Kai pasirinksite kortelę ir pateiksite užsakymą, pamatysite išsamią užsakymo informaciją, įskaitant:
Kortelė, kurią susiejote su „Google Pay“.
Jūsų atsiskaitymo ir pristatymo adresas
Jūsų pristatymo būdas pvz. DPD pristatymas į namus arba atsiėmimo taškai
Jūsų kontaktinis el. pašto adresas
Jei jūsų užsakymui buvo pritaikyti reklamos kredito kodai
Jūsų užsakymo vertė, įskaitant visus pristatymo mokesčius
6. Kai sėkmingai pateiksite užsakymą, jums bus išsiųstas užsakymo patvirtinimo el. laiškas.
2. Kaip mokėti naudojant Apple Pay
1. Bakstelėkite Apple Pay mygtuką arba pasirinkite Apple Pay kaip mokėjimo būdą.
2. Norėdami mokėti kita kortele, bakstelėkite mygtuką Kitas arba mygtuką Išskleisti meniu šalia numatytosios kortelės.
3. Jei reikia, įveskite atsiskaitymo, pristatymo ir kontaktinę informaciją. „Apple Pay“ saugo šią informaciją, todėl jums nereikės jos įvesti dar kartą.
4. Patvirtinkite mokėjimą.
iPhone arba iPad su Face ID: dukart spustelėkite šoninį mygtuką, tada naudokite Face ID arba savo prieigos kodą.
iPhone arba iPad be Face ID: naudokite Touch ID arba slaptažodį.
Apple Watch: dukart spustelėkite šoninį mygtuką.
Mac su Touch ID: vykdykite Touch Bar nurodymus ir uždėkite pirštą ant Touch ID. Jei Touch ID išjungtas, palieskite Apple Pay piktogramą Touch Bar ir vykdykite ekrane pateikiamus nurodymus.
„Mac“ be „Touch ID“: patvirtinkite mokėjimą naudodami „iPhone“ arba „Apple Watch“, prijungtą prie „Bluetooth“. Įsitikinkite, kad visuose įrenginiuose esate prisijungę naudodami tą patį Apple ID.
5. Kai mokėjimas bus sėkmingas, ekrane pamatysite Atlikta ir varnelę.
3. Kredito/debeto kortelės
Norėdami sumokėti už užsakymą, galite naudoti bet kurį iš toliau nurodytų mokėjimo tipų. Mes labai rimtai žiūrime į jūsų saugumą, todėl pas mus jūsų duomenys yra saugūs.
Mes taip pat labai rimtai žiūrime į sukčiavimą, todėl visi kredito ir debeto kortelių turėtojai turi būti patvirtinti ir įgalioti tiek mes, tiek kortelės išdavėjas. Siekiant geriau apsaugoti mūsų klientus atliekant mokėjimus internetu, mokant jums gali būti taikomos 3D saugios apsaugos priemonės. Tai priklauso nuo jūsų banko išdavėjo ir gali reikėti įvesti slaptažodį arba gauti saugos kodą el. paštu ar telefonu.
Mokėjimo informaciją galite išsaugoti pasirinkę parinktį „Išsaugoti kortelę“ prieš atlikdami patikrą. Jei nėra išsaugotos mokėjimo informacijos, jūsų bus paprašyta ją įvesti kiekvieną kartą prieš spustelėdami Pateikti užsakymą.
4. Internetinėje parduotuvėje amala.lt galite atsiskaityti Jums patogiausiu būdu:
Per savo banko elektroninės bankininkystės sistemą (jungiama per ):
Internetinėje parduotuvėje amala.lt už prekes galima sumokėti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis.
Mokėjimų apdorojimui naudojama PaySera.lt sistema.
Kaip apmokėti užsakymą naudojantis elektronine bankininkyste:
Iš PaySera sąskaitos:
Internetinėje parduotuvėje amala.lt už prekes galima sumokėti iš PaySera sąskaitos.
Kaip apmokėti užsakymą naudojantis PaySera:
Amala.lt parduotuvė įspėja, kad visos užsakytos prekės išsiuntimo momentu yra kokybiškos, tačiau negali garantuoti, jog transportavimo metu prekė nebus pažeista fiziškai ar termiškai. Amala.lt komanda laiduoja už prekės kokybiškumą, o pasitaikius nekokybiškos prekės atvejui, grąžina visus pirkėjo už nekokybiška prekę sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas, o pirkėjas grąžina nekokybišką prekę. Pastebėjus nekokybišką prekę ar norint sužinoti daugiau informacijos dėl grąžinimo, pirkėjas turėtų kreiptis elektroniniu paštu arba telefonu.
Amala.lt savo ruožtu gali keisti pristatymo, apmokėjimo bei grąžinimo sąlygas bet kuriuo metu, apie tai atskirai neįspėjusi pirkėjo.